Produktet pa etiketa, Luli Papajani: Keqorientojnë konsumatorin, disa markete mashtrojnë me vendin e origjinës

Oct 23, 2019 | 20:51
SHPËRNDAJE

Luli Papajani, Zooteknik,  pjesë e grupit të punës për ligjin për Blegtorinë foli për rrezikun që i kanoset konsumatorit nga mungesa e etiketave në produktet e tregtuara në supermarkete.

I ftuar në emisionin “Alert” në News24, Sokolaj Papajani tha se mungesa e këtyre etiketave keqorienton konsumatorin dhe sjell probleme me konkurueshmërinë.

luli

Subjektet duhet të vendosin në etiketë vendin e origjinës së produktit, ku një pjesë e tyre kanë një shkrim aq të vogël saqë bëhet i padallueshëm, ndërsa mishi i ngrirë vendos vetëm datën e prodhimit, më gënjen si konsumator. Çmimi i filetove nga importi është më i lirë, mungesa e etiketës keqorienton konsumatorin, i cili nuk ka marrë informacionin e duhur. Një pjesë e përgjegjësisë i mbetet edhe supermarketeve, të cilat marrin produkte nga shumë vende dhe mashtrojnë me vendin e origjinës”-tha Papajani.

Përsa i përket etiketimit të produktit ushqimor (mish) që vjen i ngrirë nga importi, Papajani tha duhet të shkruhet në etiketë.

Mishin e ardhur nga importi, subjektet janë të detyruara ta shkrijnë për ta vendosur në qese më të vogla dhe ta ngrijnë e ta nxjerrin në treg, por duhet të shkruhet në etiketë dhe unë si konsumator duhet ta di. Përsa i përket gjurmueshmërisë, kemi një shmangie te mishrat e ngrirë dhe shkrirë, nuk arrijmë t’i kapim dot”, u shpreh ai.

Problem për Papajanin, mbetet përpunimi i produkteve në markete pa infrastrukturën dhe teknologjinë e duhur, duke rrezikuar kontaminimin e ushqimit.

Duhet të reagojmë ndaj këtyre problemeve, VKM 434 rregullon problemet, por janë të pazbatueshme, ndaj duhet të mblidhen grupet e interesit për të vendosur rregulla, duhet ri parë”-tha Papajani.

NDIQE LIVE "PANORAMA TV" © Panorama.al

Te lidhura