9 Tetor, 2022

Pse politikanët zgjedhin të ecin me muzikë në skenë?


Si shumë lidere politike para saj, Liz Truss iu drejtua muzikës pop për të bërë një hyrje të madhe në konferencën e saj vjetore të partisë. Nuk shkoi mirë me grupin që e krijoi atë – por pse politikanët përdorin muzikë të tillë? Dhe çfarë na tregon për ta zgjedhja e tyre?

Ka pasur disa zgjedhje të çuditshme gjatë viteve – Tony Blair një herë u ngjit në skenë me tingujt e zemëruar të punksit të viteve shtatëdhjetë Sham 69. Në një kohë kur Partia e Punës po shqyhej, himni i Shamit në tarracë “nëse fëmijët janë të bashkuar, nuk do të ndahen kurrë” dukej i rëndësishëm. Kryeministri zotohet ta kalojë vendin në “ditë të stuhishme” Shumë herë pas here, muzika merr një rëndësi më të madhe. Kush mund ta harronte Theresa May-in duke rrahur në skenë me Abba’s Dancing Queen në 2018?

Kjo ishte konferenca e saj e rikthimit pas fjalimit më katastrofik, vitin e kaluar. Ajo gjithashtu donte të tregonte anën e saj njerëzore. Në muzikën e Abba’s Dancing Queen, Theresa May hap fjalimin e saj në konferencë. Ose Fatboy Slim Right Here, Right Noë, i cili mund të japë një ndjenjë emocioni në rastet më të zakonshme.

Muzika është futur për të zgjuar pjesëmarrësit e konferencës dhe për t’i sjellë ata në një humor pozitiv, megjithëse është një ardhje relativisht e fundit në politikën britanike.

Të mëdhenjtë politikë nuk kishin nevojë për një kolonë zanore – Sir Winston Churchill nuk shkoi kurrë në skenë te Orkestra Glen Miller ose Motrat Andreës.

Por muzika është kudo tani, veçanërisht në botën e korporatave.

“Ju keni nevojë për muzikë sepse është një shëtitje e vetmuar në atë podium. Mund ta imagjinoni nëse nuk do të kishit muzikë?”, thotë guru dhe komentatori i PR Mark Borkoëski.

Muzika është një detaj i vogël, por organizatorët e konferencave duhet ende ta kuptojnë atë siç duhet, për të shmangur përshtypjen e të qenit të çuditshëm, thotë ai. E cila na sjell te Liz Truss.

Slogani i kryeministrit këtë javë është “Të lëvizë Britania”. Kështu – në një lëvizje me mendje të mirëfilltë – ajo shkoi në skenë te Moving On Up, nga krijuesit e hiteve të viteve 1990 M People.

Ajo nuk ka gjasa të ketë pasur shumë kontribut në këtë – pista u zgjodh personalisht nga sekretari i saj i shtypit, me sa duket.

(Edhe pse ajo dha një të dhënë të mundshme për shijet e saj muzikore në fjalimin e saj, duke u thënë besimtarëve të partisë se “status quo nuk është opsion”.)

Por kjo shkaktoi një reagim të furishëm nga producenti dhe DJ Mike Pickering.

Ai tha se grupi ishte “mjaft i prirur majtas” dhe “me të vërtetë i mërzitur” dhe “i nxehur” qe i ishte përdorur kënga. Ai i kërkoi kryeministrit të marrë parasysh tekstin e këngës, i cili përfshin vargun “shko, paketo valixhet dhe dil jashtë”.

Djali i këngëtares së M People, Heather Small, James Small-Edëards, i cili tani është një këshilltar laburist në Westminster, nuk ishte po aq i impresionuar, sugjeron burimi i tij në Twitter.

Mike Pickering i bashkohet një liste të gjatë muzikantësh që kanë reaguar me zemërim ndaj politikanëve që përdorin muzikën e tyre.

Norman Cook – i njohur si Fatboy Slim – denoncoi me tërbim përdorimin e këngës së tij nga laburistët në konferencën e tyre të vitit 2004, një vit pas Luftës në Irak.

“Shpresoj që publiku, dhe veçanërisht shokët e mi, të kuptojnë se unë nuk e kam sanksionuar përdorimin e “Right Here…” dhe se nuk e sanksionoj luftën kundër terrorit. “Unë nuk rri fshehurazi në Doëning Street në një mbrëmje me shokun tim Tony Blair,” i tha ai NME.

Rolling Stones luftuan një betejë të gjatë për të parandaluar që Donald Trump të përdorte You Can’t Alëays Get ëhat You Ëant si muzikën e tij të largimit në mitingje.

Këngëtari i Sham 69 Jimmy Pursey: Tony Blair një herë u ngjit në skenë nën tingujt e zemëruar të grupit punk të Seventies

Edhe Jimmy Pursey, nga Sham 69, u zemërua nga përdorimi i If The Kids Are United nga Laburistët në konferencën e tyre të vitit 2005.

“Zakonisht ju e shihni atë [Blerin] me Geldof dhe Bono, mesiat politikë të jet set-it. Unë e shoh grupin tim më shumë si një njësi SAS. Ne jemi të jashtëligjshëm,” tha punk-u veteran për The Times.

Ajo që i bezdis muzikantët po aq sa çdo gjë është se ata nuk kanë kontroll se kush e përdor muzikën e tyre, sipas ligjeve aktuale të të drejtave të autorit.

“Realiteti është se sapo një këngë të jetë lëshuar në publik, nuk ka asgjë që kantautori ose artistët e incizimit të përfshirë mund të bëjnë për të parandaluar përdorimin e saj”, thotë Feargal Sharkey, i cili pati një varg hitesh me The Undertones dhe si këngëtar solo në vitet 1980 dhe tani është një aktiviste mjedisore.

Ai thotë se mund ta kuptojë zemërimin e Mike Pickering duke parë produktin e “mundit, përpjekjes, djersës dhe punës” së tij të politizuar pa pëlqimin e tij.

 

A ka qenë ndonjë nga klasikët e tij të kaluar, të tilla si Teenage Kicks ose A Good Heart, është përdhunuar ndonjëherë nga një parti politike? “Askush nuk mendon se ndonjë nga këngët e mia ishte mjaft e mirë!”

NDIQE LIVE "PANORAMA TV"
© Panoramaplus.al