6 Tetor, 2022

Paloma Elessser, modelja me ngjyrë që theu tabutë në pasarelat e modës


“Unë po xhiroj një kopertinë të Vogue si një grua topolake, e shkurtër, me raca të përziera që nuk e imagjinonte kurrë se ky do të ishte realiteti i saj,” thotë Paloma Elsesser për ditën “surreale” kur Annie Leibovitz e fotografoi atë për numrin revistës së janarit 2021 të Vogue. Ishte një fitore dhe jo vetëm për Elsesser.

Për vite të tëra, duhej të dukeshe në një mënyrë të caktuar për të qenë në kopertinën e Vogue: E bardhë, e gjatë dhe mbi të gjitha e hollë. Kur revista vendosi manjatën e dashur të medias zezake Oprah Winfrey në kopertinën e saj të tetorit 1998, kryeredaktori Anna Wintour thuhet se sugjeroi që Winfrey të humbiste 20 kilogramë para xhirimit.

Dhe nuk ishte vetëm Vogue. Elsesser, vajza e lindur në Londër, e një nëne afrikano-amerikane dhe një baba kilian zviceran, nuk do ta harrojë një incident në Paris që e bëri të përlotej.

Në vitin 2015, Elsesser, atëherë 22 vjeç, ishte në qytet me grimeren Pat McGrath, e cila kishte nënshkruar me Elsesser për të promovuar rimelin e saj të parë. Një ditë, modelja e gjeti veten në prapaskenë në Lanvin. Ajo nuk kishte qenë kurrë më parë në një shfaqje në Paris dhe ëndrra e saj për herë të parë u zbeh kur pa kastit: shumica prej tyre të bardhë, të gjithë të dobët. Elsseser është e bukur, me sy kafe të ngrohtë dhe një buzëqeshje rrezatuese. Por e dërrmuar nga pesha e tjetërsisë së saj, ajo filloi të qajë.

“Unë nuk duhet të jem këtu. Nuk dukem si askush këtu,” kujton ajo. “Me kë po bëj shaka? Unë nuk jam një modele”.

Si kanë ndryshuar gjërat. Sot, Elsesser është një nga muzat më të kërkuara të modës. Tani 30 vjeç, ajo ka ecur në pistën e markave luksoze evropiane nga Fendi në Chloé, duke përfshirë katër shfaqje të Lanvin dhe është shfaqur në fushatat kryesore reklamuese për Marc Jacobs, Coach dhe H&M. Edhe Victoria’s Secret, dikur e famshme për standardet e saj njëdimensionale të bukurisë, ka punësuar Elsesser .

Ndërsa shoqëria po zhvendoset dhe moda del “nga epokat e errëta” kur modelet më të mëdha luftonin për punë dhe paga të barabarta, kërkesa për gra me plus size po rritet, thotë agjentja e Next Models, Becca Thorpe.

Elsesser mbërriti në skenë në një kohë trazirash politike. Në Shtetet e Bashkuara, një luftë kulturore e gjatë filloi të vlonte pasi Donald Trump u bë president dhe George Floyd u vra nga policia, duke nxitur jetët e zezakëve që të kenë rëndësi. Thirrjet më të gjera u bënë, njëkohësisht, për “pozitivitetin e trupit”, një lëvizje për pranim më të madh të të gjithë trupave, pavarësisht nga madhësia, forma, ngjyra e lëkurës, gjinia dhe aftësia.

Me ndryshimin e shoqërisë, u zhvendos edhe moda. Në vitin 2017, British Vogue punësoi stilistin dhe gazetarin Black Edward Enninful si kryeredaktorin e saj. Në vitin 2018, Louis Vuitton punësoi stilistin afrikano-amerikan Virgil Abloh si drejtor artistik të veshjeve për meshkuj. Pistat dhe revistat e modës filluan të shfaqnin një kast më të gjerë personazhesh. “Industria në 2017, 2018, 2019 filloi t’i ofronte një kundërpropozim sistemit politik amerikan në atë kohë,” thotë Scheinman. “Mendoj se filluam të kuptojmë se duhet të jetë një mesazh radikal në casting”. Se ky ishte një marketing i mirë, nuk dëmtoi.

Më shumë se një modele

Elsesser nuk është modele tipike dhe jo vetëm për pamjen e saj. Ndërsa shumica e modeleve janë pasive në xhirime, në përputhje me vizionin e vendosur nga pjesa tjetër e ekipit krijues, Elsesser luan një rol më aktiv në xhirimet e saj, duke i quajtur fotografët dhe stilistët me të cilët punon “bashkëpunëtorë”.

Për një kopertinë provokuese të ID-së me Elsessser me bluzë të shkurtër dhe minifund Miu Miu që ishte pamja më e zhurmshme e sezonit Pranverë 2022, e xhiruar nga Sam Rock dhe e stiluar nga Nazario, “Unë u futa në çdo pjesë të procesit krijues. “, thotë Elsesser.

Në modë, aftësia nuk mund të përjashtohet më nga biseda e diversitetit dhe përfshirjes.

Kjo është shpesh nga nevoja. Puna me modele plus-size mund të paraqesë sfida për ekipet krijuese më të përdorura për të punuar me modele “me madhësi të drejtë”.

“Ne ishim të shkathët sepse na pëlqente fundi dhe ajo donte ta vishte”, thotë Nazario. “Gjëra të tilla nuk e tronditin atë. Ajo është me të vërtetë një lojë për të mësuar me ju dhe për t’u rritur me ju dhe një lloj për t’ju ndihmuar gjatë procesit, duke ju udhëhequr gjatë procesit.”

Verën e kaluar, shoferi i Uber i Elsesser e pyeti se çfarë bënte për të jetuar. “Unë jam në shitje,” u përgjigj ajo. Ajo bënte shaka, por e di që moda është biznes dhe se imazhi i saj është marketing. Ndonjëherë kjo do të thotë të shënohesh nga markat dhe revistat e etura për t’u dukur “përfshirëse” në mënyrë që të tërheqësh konsumatorët më të rinj. “Për t’u normalizuar, së pari duhet të përfshoihesh” arsyeton ajo. “Duhet të fillojë diku.”

© Panoramaplus.al