23 Qershor, 2022

Samsung pranon se ka mashtruar me reklamat për celularët, kompania paguan 14 milionë dollarë gjobë


Samsung ka rënë dakord të paguajë një gjobë prej 14 milionë dollarësh për pretendimet mashtruese se shtatë nga telefonat e saj Galaxy ishin rezistent ndaj ujit.

Gjykatësi Michael Murphy miratoi marrëveshjen midis kompanisë së teknologjisë dhe komisionit australian të konkurrencës dhe konsumatorit (ACCC) në çështjen e nisur në vitin 2019 , mbi reklamat që lidhen me shtatë modele telefoni Galaxy.

ACCC kishte pretenduar se Samsung ka mashtruar klientët e saj për telefonat në më shumë se 300 reklama që nga shkurti 2016. Në gjykatë të enjten, avokati i Samsung, Nicholas De Young, tha se llogaritja e plotë e reklamave të prekura arriti në 684.

Reklamat në internet, TV dhe billborde treguan se telefonat ishin rezistent ndaj ujit dhe përdoreshin në pishina dhe plazhe, pavarësisht se telefonat nuk ishin të përshtatshëm për t’u përdorur në ujin e pishinës ose ujin e kripur.

Samsung ka rënë dakord si pjesë e zgjidhjes së çështjes që nëntë reklama për shtatë pajisje që u promovuan gjatë dy viteve e gjysmë midis 2016 dhe 2018 ishin mashtruese. Kompania ka pranuar se nëse pajisjet përdoreshin në ujë të kripur ose pishina, kishte “një perspektivë materiale të dëmtimit nga korrozioni në portën e karikimit të telefonit”, tha në gjykatë avokati i AÇC, Caryn Van Procter.

Gjatë asaj kohe, Samsung shiti 3 milionë modele të telefonave Galaxy të përfshirë në marrëveshjet në Australi.

Problemi do të lindte kur njerëzit shkonin për të karikuar telefonin e tyre ndërkohë që kishte ende ujë në portën e karikimit, pavarësisht se një paralajmërim shfaqej në telefon që këshillonte përdoruesin të mos e karikonte. Samsung që atëherë e ka rregulluar këtë problem me ndryshimet e harduerit dhe softuerit në modelet e mëvonshme të telefonit Galaxy, u tha në gjykatë.

Ndërsa gjykatës iu dhanë disa informacione mbi numrin e shikimeve që merrnin reklamat në Facebook dhe Tëitter – në qindra mijëra shikime secila – gjykata dëgjoi se nuk kishte asnjë mënyrë për të ditur se sa konsumatorë i blenë pajisjet nga reklamat, as sa prej tyre kishin pasur më pas një defekt me telefonin si rezultat i përdorimit të tij në ujin e pishinës ose oqeanit dhe më pas karikimit të tij.

Murphy tha, duke rënë dakord për marrëveshjen prej 14 milion dollarësh, se shumë konsumatorë do të kishin përdorur telefonat e tyre në mënyrën e përfaqësuar në reklama, duke u mbështetur në ato përfaqësime.

Ai tha se 14 milionë dollarë do të vepronin si një pengesë dhe ishte një “goditje e vërtetë dhe e mjaftueshme” në 14% të fitimit të Samsung Australia gjatë gjashtë viteve të fundit. Ai kritikoi gjithashtu prodhuesin e telefonit për bashkëpunimin vetëm për të zgjidhur çështjen kohët e fundit pas vitesh kundërshtimi ndaj çështjes së AÇC.

Samsung u urdhërua të paguante 14 milionë dollarë plus një kontribut prej 200,000 dollarësh për kostot e AÇC brenda 30 ditëve nga porosia. Pajisjet Samsung të përfshira në marrëveshje janë telefonat Galaxy S7, S7 Edge, A5, A7, S8, S8 Plus dhe Note8.

© Panoramaplus.al