21 Shtator, 2018

Pse uji është kaq i rëndësishëm për njerëzit që duan të dobësohen?

Para së gjithash, ne duhet të kuptojmë se trupi ynë është jashtëzakonisht i varur nga uji, 70% e tij është i bërë nga ky lëng! Pirja e ujit është shumë e rëndësishme për funksionimin e trupit. Ne mund të mbijetojmë për një kohë pa ushqim, por jo pa ujë.

Uji gjithmonë do të jetë i rëndësishëm për çdo dietë apo regjim që ka si synim rënien nga pesha. Por jo vetëm kaq: shtimi ne peshë dhe bilanci hormonal varen gjithashtu nga kontributi i duhur i tij, i cili është jetik për aktivitetet e brendshme trupore. Pra, sot do të flasim përse uji është kaq thelbësor dhe se si sasia e duhur mund ta bëjë më të lehtë rënien nga pesha.

Në këtë moment, duhet të bëjmë të qartë se nuk ka formulë magjike, por proceset natyrore të organizmit tonë. Prandaj, është e qartë se thjesht pirja e ujit nuk do të bëjë “mrekulli në humbjen e peshës”. Kjo për shkak se rregullimet e tjera janë të domosdoshme në jetën e përditshme, siç është riedukimi i dijeve dhe praktika e vazhdueshme e ushtrimeve fizike.

Sasinë e ujit që duhet konsumuar në ditë

Mesatarisht, ne gjithmonë themi se një person duhet të pijë të paktën 2 litra ujë në ditë, por në realitet kjo sasi ndryshon në varësi të peshës. Ekziston një përllogaritje e thjeshtë për të pasur një matje më të saktë, e cila konsideron se ne duhet të marrim 35 ml ujë për çdo kile që ne peshojmë.

Pra, një person që peshon 60 kg duhet të marrë 2.1 litra në ditë (60 x 35 = 2100), ndërsa një person 70 kg ka nevojë për 2.5 litra. Për më tepër, kjo sasi mund të ndryshojë në varësi të aktiviteteve tuaja të përditshme, madje edhe të klimës së vendit ku jetoni. Nëse bëni shumë ushtrime fizike ose nëse jeni në një vend të ngrohtë dhe të lagësht, nevoja për të pirë ujë është edhe më e madhe.

Pa ujë, trupi nuk funksionon siç duhet

Prania e mjaftueshme e ujit në trupin tonë është thelbësore për funksionimin e duhur të tij, sepse reagimet tona biokimike ndodhin në mjedisin ujor. Pa të, trupi ynë ka më shumë vështirësi për të tretur dhe eliminuar atë që nuk ka nevojë. Për më tepër, konsumimi i mjaftueshëm i ujit siguron që veshkat tona të funksionojnë mirë, duke i lejuar ato që të eliminojnë toksinat dhe të parandalojnë fryrjen. Dhe, siç e dini, duke eliminuar fryrjen humbasim peshë.

/Revista Psikologjia/