4 Shtator, 2018

Nga gjumi te përdorimi i magnezit: Tetë hapa për të larguar stresin

Jeta moderne është e mbushur plot me pengesa, të cilat duhet t’i kërcejmë, shumicën e këtyre i kemi ngritur vetë. Presioni i punës, prindërimi, qëndrimi në kontakt me mediat sociale: bën që vazhdimisht të bien kambanat e alarmit. Por, ndërsa nivelet tona të stresit krijohen, si të sigurohemi që t’i lehtësojmë simptomat?

Pra, nga rezervimi i vetes në një trajtim për të zotëruar teknikat e frymëmarrjes, ne kemi nxjerrë shtatë hapa të thjeshtë për t’ju mbajtur të qetësuar dhe të fokusuar – pa marrë parasysh se çfarë pengesash hedh jeta në rrugën tuaj.

Magjia e magnezit

Ndërsa konsumimi i magnezit ka rënë gjatë pesë dekadave të fundit, ankthi shoqëror është rritur. Trupat tanë kanë nevojë për këtë vitaminë për të ndihmuar në kufizimin e hormoneve të stresit, zvogëlimin e inflamacionit, përmirësimin e fokusit dhe mbajtjen e niveleve të sheqerit në gjak të qëndrueshëm.

Pra sigurohuni që të merrni dozën ditore (300mg për burrat, 270mg për gratë) përmes dietës suaj. Burimet më të mira përfshijnë perimet me gjethe jeshile – të tilla si spinaqi, arra, bukë integrale, peshk, mish dhe oriz ngjyrë kafe.

Gjumi

Ne të gjithë e dimë se sa gjumë duhet të marrim. Ne të gjithë jemi fajtorë për shkuarjen në shtrat shumë vonë, duke përdorur telefonat para se të flemë. Pra, përveçse duke lënë mënjanë telefonat nga, si mund të marrim një gjumë të mirë natën?

Aromaterapitë janë një nga trajtimet më të mira të mirëqenies, duke ju siguruar dhe një gjumë mjaft të mirë.

Fuqia e bimëve

Të gjithë ne jemi në dijeni e qëndrimi në mjedis të hapur është një mënyrë e shkëlqyer për të larguar stresin, por a e dini se bimët janë një mënyrë për t’u qetësuar?

Jo vetëm që pastrojnë ajrin në shtëpi duke lëshuar oksigjen, por studiuesit sugjerojnë se prania e tyre mund të shkojë aq larg sa të heqë presionin e gjakut! Pra, qetësoni dhomën tuaj të gjumit me një bimë Aloe ose një bimë të lehtë për ta menaxhuar, e cila është gjithashtu një eliminator i dobishëm i toksinës.

Largoni stresin me flluskat e çamçakëzit

Nuk është shaka! Çamçakëzi mund të ndihmojë në rregullimin e frymëmarrjes tuaj, e cila nga ana tjetër mund të ndihmojë në lehtësimin e niveleve të stresit tuaj. Një studim i vitit 2008 gjithashtu zbuloi se jo vetëm që e ngadalëson sulmin e ankthit, por mund të përmirësojë gatishmërinë gjatë kohërave që jeni në stres.

Bëni një shkëputje nga ekranet

Shumica prej nesh janë vazhdimisht të lidhur, qoftë në zyrë para kompjuterave për tetë orë në ditë ose duke  kontrolluar vazhdimisht telefonat, sytë dhe mendja shumë rrallë largohen.

Sipas një studimi nga Universiteti i Gothenburgut, ky ekspozim na bën më të stresuar dhe mund të çojë në mungesë gjumi madje edhe në depresion.

Pra qëndroni larg nga ekranet! Merrni pushime të rregullta, sigurohuni që të keni zakone të tjera të tilla si stërvitja, ecja ose leximi dhe mbyllni pajisjet tuaja të paktën një orë përpara se të flini, në mënyrë që truri juaj të mund të qetësohet.

Trajtoni veten

Trajtimi i vetes është një mënyrë e shkëlqyer për t’u çlodhur. Dhe kur jeni të relaksuar, ka shumë pak mundësi të jeni të stresuar. Kjo është arsyeja pse ne duhet ta trajtojmë veten si një mënyrë për ta shpërblyer në mënyrë që të punojë më shumë, jo vetëm në zyrë, por edhe në shtëpi.

Bëhuni dinak

Mendoni se keni filluar të ndiheni si një gjë e së kaluarës? Çfarë bëni në të vërtetë në kohën e lirë? Epo, është koha për t’u bërë dinak dhe për t’u kthyer pas në kohë, në mënyrë që të largoni stresin!

Kjo sepse mocionet e përsëritura janë pjesë e lëvizjes së re moderne, ndërgjegjësimi që fokusohet në të qenit i pranishëm dhe duke lënë mënjanë mendimet e bezdisshme negative.

Dashuroni

Ne të gjithë e dimë se dashuria na ngre lart, mjafton vetëm të rrethohemi nga mbështetësit tanë, qofshin ata familjarë apo miq, është një nga mënyrat më të mira për të larguar stresin.

Njerëzit janë krijesa shoqërore – dëshirojnë jetesën në bashkësi dhe lidhjet e forta. Pra, dashuria nga një person liron aq shumë hormonet e lumturisë – kjo është arsyeja pse një përqafim i ngrohtë pas një dite të vështirë të bën të ndihesh kaq mirë. Burimi: Revista Psikologjia

Comments are closed.