26 Shtator, 2019

Frutat që parandalojnë dhe kontrollojnë diabetin

Në vendin tonë ka miliona njerëz që vuajnë nga diabeti tip 2, një gjendje gjithnjë e më e përhapur për shkak të stileve të jetesës gjithnjë e më të furishme dhe ushqimit gjithnjë e më pak të shëndetshëm. Nëse nuk trajtohet siç duhet, diabeti mund të degjenerojë në kushte më serioze shëndetësore, duke përfshirë dështimin e veshkave, dëmtimin e nervave, verbërinë, sëmundjet e zemrës, humbjen e dëgjimit dhe shumë të tjera.

Fresh fruits, vegetables and glucose meter on notebook for writing notes, concept of healthy nutrition, diet and diabetes, sugar level

 

Një dietë e shëndetshme dhe e ekuilibruar, që rregullon aktivitetin fizik dhe menaxhimin më të mirë të stresit është thelbësore për të parandaluar dhe trajtuar diabetin. Në këtë artikull ne renditim disa fruta që mund të jenë shumë të dobishme kundër diabetit.

Mollët. Ato janë të pasura me fibra të tretshme, vitaminë C, antioksidantë dhe pektinë, një përbërës që ndihmon në detoksifikimin e trupit dhe zvogëlon nevojën për insulinë në mesin e pacientëve me diabet. Indeksi glicemik i mollëve varion nga 30 në 50.

Qershitë. Ato kanë një nga indekset më të ulët të glicemisë në mesin e frutave (22) dhe janë veçanërisht të pasura me antioksidantë, beta-karoten, vitaminë C, kalium, magnez, hekur, fibra dhe folate. Antocianinat nga qershitë rritin prodhimin e insulinës me 50%.

Kumbullat e zeza. Ato janë të pasura me anthocyanins, acid ellagic dhe tanin, të gjitha përbërjet e dobishme për ata që vuajnë nga diabeti. Ky frut ndihmon në kontrollin e shndërrimit të karbohidrateve në sheqerna.

Grejpfrut. Ai ka një indeks glikemik shumë të ulët (25) dhe është veçanërisht i pasur me fibra të tretshme dhe vitaminë C. Përveç kësaj, grejpfrut-i përmban një flavonoid që rrit ndjeshmërinë ndaj insulinës.

Avokado. Duke qenë e pasur me fibra dhe acide yndyrore, avokado ndihmon në uljen e nivelit të sheqerit në gjak. Përveç kësaj, avokado përmban kalium, një mineral që ndihmon në parandalimin e neuropatisë diabetike.

Luleshtrydhet. Ato janë të pasura me antioksidantë, vitaminë dhe fibra të cilat ndihmojnë në rregullimin e sheqerit në gjak. Antioksidantët e luleshtrydhes ndihmojnë gjithashtu në uljen e kolesterolit. Luleshtrydhet kanë një indeks glicemik prej 40.

Portokall. Ato janë ndër frutat më të shëndetshme për ata që vuajnë nga diabeti. Ato nuk janë të pasura me sheqer natyral, ndërsa ato përmbajnë sasi të larta të fibrave, vitaminës C dhe mineraleve të tjera të dobishme për rregullimin e sheqerit në gjak.

Dardhë. Ato përmbajnë vitaminat A, B1, B2, C dhe E, si dhe fibra dhe minerale. Dardhat janë të ulëta në karbohidrate dhe kalori, dhe kanë një indeks glicemik prej 38.

Kivi. Konsumimi i rregullt i këtij fruti shoqërohet me nivele më të ulëta të sheqerit në gjak. Kivi përmban vitamina A, C dhe E, flavonoide dhe kalium. /Burimi: Revista Psikologjia/