Gjërat që mund të bëni për të rritur cilësinë e gjumit…

SHPËRNDAJE

Me ndërrimin e orës ne kemi fituar një orë më shumë për të fjetur, por ndërkohë që futemi në sezonin e festave, si mund ta bëjmë gjumin tonë sa më të vlefshëm? Një hap i madh për ta bërë këtë është reduktimi i aparateve dixhitale para gjumit.

Sipas “Fondacionit Kombëtar të Gjumit”, “përdorimi i televizorit, tabletit, telefonit, laptopit, apo pajisjeve të tjera elektronike para gjumit, ngadalëson kohën e brendshme të trupit, pengon prodhimin e melatoninës që shkakton gjumin, dhe e bën më të vështirë të na zërë gjumi”.

woman-resting-sleeping

Me ndërrimin e orës ne kemi fituar një orë më shumë për të fjetur, por ndërkohë që futemi në sezonin e festave, si mund ta bëjmë gjumin tonë sa më të vlefshëm? Një hap i madh për ta bërë këtë është reduktimi i aparateve dixhitale para gjumit.

Sipas “Fondacionit Kombëtar të Gjumit”, “përdorimi i televizorit, tabletit, telefonit, laptopit, apo pajisjeve të tjera elektronike para gjumit, ngadalëson kohën e brendshme të trupit, pengon prodhimin e melatoninës që shkakton gjumin, dhe e bën më të vështirë të na zërë gjumi”./ revistapsikologji

 

Te lidhura


Për t’u bërë pjesë e grupit të "Panorama" mjafton të klikoni: Join Group dhe kërkesa do t’ju aprovohet.
KOMUNITETI PANORAMA ONLINE: https://facebook.com/groups/panoramaonline/

S'KA KOMENTE

Comments are closed.