Debati për Skënderbeun, analisti: Kjo histeri e atdhedashurisë, si nderi i tutorëve të prostitutave

SHPËRNDAJE

Gazetari dhe analisti Mentor Kikia, përmes një shkrimi botuar në faqen e tij në FB, shkruan se gjithë kjo zhurmë për mbulimin e shtatores së Skënderbeut për Kurban Bajram është një falsitet.

mentor kikiaAi madje bën një paralelizëm mes tutorëve të prostitutave dhe atyre që shiten si patriotë.

SHKRIMI

Histeria e atdhedashurisë si nderi i tutorëve të prostitutave

Ne shqiptrarët i kemi mbushur mendjen vetes se jemi njerëz të besës, e madje këtë e kemi një institucioin të hipotekuar në “arkivën” e pasurive tona kombëtare. Gjithashtu i kemi mbushur mendjen edhe se nderi për ne është gjeja më e shenjtë. Dhe në këtë pikë ne jemi shumë të qartë, që për nder kuptojmë atë seksual, pra mbrojtjen e nderit të femrës.

Por asnjëherë se kam kuptuar se si është e mundur që burrat që të vrasin për nder, mbushën rrugët e Europës me vajzat e vendit të tyre, madje edhe në farefis, që i shfrytëzojnë për prosituta? Si shpjegohet që këta soj burrash bëjnë dasma me krushqi e unaza në vendin e tyre, dhe sapo mbërrijnë në Itali e Holandë, nuset i nxjerrin në rrugë për ti shfrytëzuar si prostituta?

Këto realitete kontradiktore, mu kujtuan ndërsa prej dy ditësh ka shpërthyer kudo histeria e atdhedashurisë, për mbrotjejn e figurës së Skënderbeut, pasi Komuniteti Mysliman vendosi një ekran në sheshin “Skënderbej”, kur do të kryehej falja e Bajramit. Sa i takon ekranit, unë ndaj mendimin se ajo është cështje këndvështrimi. Nga diku shatorja nuk shikohej plotësisht, e nga diku shikohej. Eshtë si puna e eksplisit, që në një continent shikohet i plotë, diku i pjesshëm e diku nuk shikohet fare. Unë mendoj se këto lloj histerish shpërthejnë sa herë preket diku sedra historike dhe atdhetare. Por a janë vertet kaq atedhetarë shqiptarët? A iu dhimbset vërtet historia dhe vendi i tyre kaq shumë sa bërtasin nëpër media e rrjetet sociale?

Unë them që jo! Ata që bërtasin për një ekran ne sheshin “Skënderbej”, përse nuk bërtitën kur Kalasë së Mamicës në Petrelë i ndërtuan mu në majë një mejhane që pjek qofte dhe pula?

Këta që bërtasin kaq shumë për historinë, përse nuk shqetësohen për shkatërrimin e trashëgimisë, poshtë e lart, nëpër qytete e male?

Këta që e duan kaq shumë Shqipërinë, përse nuk e shprehin dashurinë ndryshe, duke bërë më shumë për ta shpëtuar këtë vend nga shkatërrimi dhe rrënimi që po i bëhet cdo ditë në male, fusha, lumenj e dete?

Ka shumë mënyra për të treguar se sa shumë e doni këtë vend. Më e gabuara është të fusni përcajre fetare.

Te lidhura

 

Artikulli paraprakBerisha poston dëshminë rrëqethëse të Drandes: Si i vdiq djali i vogël në kampin e Tepelenës
Artikulli tjetërZyrtarit të Prefekturës i bëjnë pritë pak ditë pas emërimit, sulmi para banesës

8 KOMENTET

  1. SHkrim me se i qarte dhe real ..e urrej –kikine-po me kete shkrim solidarizohem plotesisht me te ..

  2. Po ata që mbrojnë figurën e Skëndërbeut janë si tutorë e ti mentor i bie të jesh prostituta

  3. Mentoro, ia ke fut kot! Ke ngaterru kekun me byrekun, me dashje. …Megjithate, e ke arritur qellimin: ke terhequr vemendjen mbi vete.

  4. O Mentor. Mbulimi i Permendores se Skenderbeut ne sheshin me te njohur te Shqiperise nuk eshte njesoj si ajo mejhania ne Kalane e Petreles qe me siguri e dine vetem ata qe kane shtepine aty afer dhe te tjere qe e frekuentojne. Edhe ketu faji eshte yti, ose juaji, qe ne rastin me te mire nuk keni mundur qe ate ndertim ta sillni ne media dhe ta beni ceshtje, dhe ne rastin me te keq, keni heshtur. Mbulimi i monumentit te Heroit tone Kombetar ndodhi ne mes te Tiranes dhe jo ne nje cep te Shqiperise, ku ndertimet pa leje jane rutine edhe sot.

  5. OLIVER SCHMID

    Scanderbeg was left with the countryside and a few minor castles. But even here, he was unable to win over the population to any substantial extent. The townspeople refused to be ruled by noblemen from up-country; they preferred the orderly administration of the Venetians and the Ottomans, as did many farmers. In the lowlands, Venice and the Ottomans had built up a class of village leaders and spahees, men who would have had much to lose if the nobles from the mountains had taken power: Scutarine patricians and village elders thus fought the rebels as did the privileged Orthodox villages of western Macedonia and southern Albania, and the well-paid Muslim and Orthodox timariots. Even in the highlands, many men refused to support the rebels. The mountains of Dukagjin successfully resisted and held out against Scanderbeg’s attempts to conquer them. This can be explained in good measure by the social, economic and cultural differences between the highlands and the lowlands, but further explanation is needed because Scanderbeg never even received the support of all the highlands or of all the country people.

  6. Z.Kikia, per hir te unitetit , paska pranuar te beje qorrin duke mos pare, shkulur parimet intelektuale te regimit per pordhosjen e monumenteve, dhe ju sulet komentuasve te thjeshte si SKENDERBEU TURQVE.

Comments are closed.